Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Hoduláková, Tereza
dc.date.accessioned 2012-03-09T17:55:57Z
dc.date.available 2012-03-09T17:55:57Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16111
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín. Teoretická část se zaměřuje na témata analýzy konkurence, strategie na podnikové úrovni a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu firmy Fenix Club Vsetín, analýzu konkurence a SWOT analýzy největších konkurentů firmy. Součástí prak-tické části je také dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost a přání zákazníků. V závěru praktické části je vypracován projekt dalšího rozvoje firmy, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 97 s., přílohy 12 s. cs
dc.format.extent 3300354 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategický management cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strategic management en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.title Projekt dalšího rozvoje firmy Fenix Club Vsetín cs
dc.title.alternative The project further development Fenix Club Vsetin en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of this Master's thesis is to prepare a project for further development Fenix Club Vsetín. The theoretical part focuses on the analysis of competition issues, corporate-level strategy and marketing research. The practical part includes a SWOT analysis Fenix Club Vsetin, competitive analysis and SWOT analysis of the company's largest competitors. The practical part is a survey focused on satisfaction and customers needs. In conclusion, the practical part of the project is developed further development of the company, which is the subject of time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21666
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hoduláková_2011_dp.pdfBlocked 3.147Mb PDF View/Open
hoduláková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
hoduláková_2011_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account