dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Horská, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T17:55:04Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T17:55:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16109
|
|
dc.description.abstract |
Předložená práce se zabývá srovnáním hodnotového systému romských a neromských ado-lescentů. Jejím cílem je zjistit, jestli se v hodnotových systémech romských a neromských ado-lescentů nachází rozdíly. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá definicemi hodnoty od různých autorů, klasifikací hodnot, hodnotovou orientací a také popi-suje období adolescence. V poslední kapitole se pojednává o romské menšině, její historií a specifickými hodnotami. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum realizovaný dotazníkovou metodou u výzkum-ného vzorku adolescentů ve městě Hodoníně. Výzkum se zaměřuje na současnou hodnotovou orientaci, hodnoty materiální, sociální či duchovní. V závěrečné části jsou prezentovány výsledky výzkumu. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
2096718 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hodnota
|
cs |
dc.subject |
hodnotový systém
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
Romové
|
cs |
dc.subject |
Value
|
en |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
Roma
|
en |
dc.title |
Srovnání hodnotového systému romských a neromských adolescentů |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of the value system of Roma and non-Roma adolescents |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following work deals with comparison of the value system of Roma and Non-roma ado-lescents. The aim is to determine whether the value system of Roma and Non-roma kolescents are different. The work is devided into two parts - the part theoretical and the part practical. The theoretical part deals with various definitions of values by different authors, classification of values, value orientations, and also describes the adolescent period. The final chapter deals with the Roma minority, their history and specific values. The practical part contains the quantitative research realised by the method of questionnaries made by a sample group of adolescents from Hodonín. The research concentrates on tempora-ry value direction, material, social or spiritual values. The results of the research are presented in the final part. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19398
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|