dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Pastyříková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T17:49:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T17:49:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16102
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou osobnostní přípravy učitelů středních škol ve Zlínském kraji. Pro každého z učitelů by měla být jejich psychosomatická kondice důležitá (umění komunikovat, projevovat se pomocí těla, být kreativní, spontánní, umění sebereflexe). Teoretická část popisuje, co je psychosomatická kondice, z jakých disciplín se skládá. Dále se zaměřuje na osobnost učitele, jeho kompetence a na rozvíjení jeho schopností, se kterými souvisí kurz psychosomatické kondice. Na teorii navazuje výzkum, který zjišťuje, jak se učitelé cítí být připraveni po stránce osobnostní. |
cs |
dc.format |
72 s., 15 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7725816 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dialogické jednání s vnitřním partnerem
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
psychosomatické disciplíny
|
cs |
dc.subject |
osobnostní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
dialogical action with the inner partner
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
psychosomatic field
|
en |
dc.subject |
personality development
|
en |
dc.subject |
teacher?s personality
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.title |
Osobnostní příprava z pohledu pedagogů středních škol ve Zlínském kraji |
cs |
dc.title.alternative |
Personal Training as Viewed by High-School Teachers in the Zlín Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor?s thesis deals with the issue of the Zlín region high-school teachers? personal training. Every single teacher should consider their psychosomatic condition important (i.e. the art of communication, body language, creativeness, spontaneity, the art of selfreflection). The theoretical part of the thesis introduces and explains the concept of psychosomatic condition and its field. Furthermore, it deals with the teacher's personality, their qualification and the development of their abilities, all of which are closely connected to the psychosomatic-fitness course. The theory is followed by research which tries and ascertains how well the teachers feel prepared regarding the personal part of the training. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19457
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
osobnost
|
cs |
local.subject |
pedagogové
|
cs |
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
personality
|
en |
local.subject |
educationalists
|
en |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |