Osobnostní příprava z pohledu pedagogů středních škol ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobnostní příprava z pohledu pedagogů středních škol ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Pastyříková, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-09T17:49:40Z
dc.date.available 2012-03-09T17:49:40Z
dc.date.issued 2011-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16102
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou osobnostní přípravy učitelů středních škol ve Zlínském kraji. Pro každého z učitelů by měla být jejich psychosomatická kondice důležitá (umění komunikovat, projevovat se pomocí těla, být kreativní, spontánní, umění sebereflexe). Teoretická část popisuje, co je psychosomatická kondice, z jakých disciplín se skládá. Dále se zaměřuje na osobnost učitele, jeho kompetence a na rozvíjení jeho schopností, se kterými souvisí kurz psychosomatické kondice. Na teorii navazuje výzkum, který zjišťuje, jak se učitelé cítí být připraveni po stránce osobnostní. cs
dc.format 72 s., 15 s. příloh cs
dc.format.extent 7725816 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dialogické jednání s vnitřním partnerem cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject psychosomatické disciplíny cs
dc.subject osobnostní rozvoj cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject dialogical action with the inner partner en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject psychosomatic field en
dc.subject personality development en
dc.subject teacher?s personality en
dc.subject self-reflection en
dc.title Osobnostní příprava z pohledu pedagogů středních škol ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Personal Training as Viewed by High-School Teachers in the Zlín Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor?s thesis deals with the issue of the Zlín region high-school teachers? personal training. Every single teacher should consider their psychosomatic condition important (i.e. the art of communication, body language, creativeness, spontaneity, the art of selfreflection). The theoretical part of the thesis introduces and explains the concept of psychosomatic condition and its field. Furthermore, it deals with the teacher's personality, their qualification and the development of their abilities, all of which are closely connected to the psychosomatic-fitness course. The theory is followed by research which tries and ascertains how well the teachers feel prepared regarding the personal part of the training. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19457
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A
local.subject osobnost cs
local.subject pedagogové cs
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject personality en
local.subject educationalists en
local.subject secondary school teachers en


Files in this item

Files Size Format View
pastyříková_2011_bp.pdf 7.367Mb PDF View/Open
pastyříková_2011_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
pastyříková_2011_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account