dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Žáková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T17:17:03Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T17:17:03Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16092
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématikou obchodu, obchodního plánu, marketingového plánu a strategií. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se podnikání a obchodu ? co je to obchod, jeho průběh a funkce, jaké formy obchodu a podnikání existují v České republice; a také obchodního plánu ? objasnění termínu a průvodce vytvářením vlastního obchodního plánu. Praktická část se zaměřuje přímo na obchodní plán společnosti Sun-Flower a představuje jednotlivé body, které jsou popsány v teoretické části. Informuje o společnosti Sun-Flower, jejích produktech a nabídkách, výběru médií pro reklamní kampaň a finanční situaci. Snaží se poukázat na výhody a nevýhodu daného typu podnikání a případně doporučit nápady pro jeho zlepšení. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
2045559 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
obchodní plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
operativní plán
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
operational plan
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.title |
A Business Plan for Sun-Flower Group, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
A Business Plan for Sun-Flower Group, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sarga, Libor |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor Thesis deals with the topics such as a business, business plan, marketing plan and its strategies. In the theory are explained certain terms related to a business and business activities ? what is it a business, its process and functions, which legal entities do we have in the Czech Republic; and also business plan is explained in this part ? clarification of the conception of a business plan and some advices or techniques how to write a business plan. Analytical part focuses directly on the business plan of the company Sun-Flower and presents individual points which are mentioned in the theory. It informs about Sun-Flower Group, s.r.o., its products and services, marketing strategies, and financial situation. Analysis tries to show advantages and disadvantages of this type of the business and eventually recommend ideas for its improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19679
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
podnikatelské plány
|
cs |
local.subject |
business planning
|
en |