1. Teoretická část: Všichni jsou čarodějníci, neoformalistická analýza Rosemary má děťátko 2. Praktická část: Scénář hraného filmu Jsem brána
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Párnický, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Kašpařík, Robin
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T17:15:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T17:15:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16089
|
|
dc.description.abstract |
Neoformalistická filmová analýza slavného hororu Rosemary má děťátko. Analýza se věnuje historickému kontextu vzniku filmu a jeho výjimečnosti ve srovnání s tehdejší hollywoodskou produkcí. |
cs |
dc.format |
40 s. (54 799 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2030145 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rosemary má děťátko
|
cs |
dc.subject |
Roman Polanski
|
cs |
dc.subject |
okultismus
|
cs |
dc.subject |
Rosemary's Baby
|
en |
dc.subject |
Roman Polanski
|
en |
dc.subject |
horror
|
en |
dc.subject |
occultism
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Všichni jsou čarodějníci, neoformalistická analýza Rosemary má děťátko 2. Praktická část: Scénář hraného filmu Jsem brána |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: All of Them Are Witches, Neoformalist Film Analysis of Rosemary's Baby 2. Practical Part: I Am the Doorway - Screenplay |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gindl-Tatárová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Neoformalist Film Analysis of famous horror Rosemary's baby. Analysis is focused on the historical context of time when the movie was made and also on the uniqueness of the movie compared to then Hollywood's productions. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18924
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account