Používané CSR modely u českých mobilních operátorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Používané CSR modely u českých mobilních operátorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Lodl, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-09T17:09:21Z
dc.date.available 2012-03-09T17:09:21Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16081
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje problematice konceptu společenské odpovědnosti firem, při-čemž hlavní pozornost je věnována mobilním operátorům působícím na území České republiky. V teoretické část práce je představena obecná teorie a základní hodnotová východiska konceptu společenské zodpovědnosti firem. Práce přináší syntézu dosavadních poznatků o tomto konceptu, nabízí srovnání různých teoretických konceptů i přístupů k problematice společenské zodpovědnosti a obecněji i trvale udržitelného podnikání. V této části práce je představen základní třístupňový koncept triple-bottom-line, ale i další pojetí, která lze najít v odborné literatuře. Pozornost je věnována také stakeholderské teorii a mezinárodnímu rozměru společenské zodpovědnosti. V teoretické rovině se práce také vyrovnává s námitkami odpůrců celého konceptu CSR. Praktická část práce se věnuje komparativní analýze výsledků získaných v rámci kvalita-tivního výzkumu. Tento výzkum probíhal formou strukturovaných rozhovorů mezi mana-žery společenské odpovědnosti českých mobilních operátorů. Tato část nabízí srovnání základních bodů a charakteristik modelu společenské odpovědnosti organizací, tak jak ho implementovali jednotlivé společnosti. Z výzkumu vyplynulo deset výzkumných otázek, které toto srovnání nabízejí. Diplomovou práci uzavírá projektová část, která na základě syntézy poznatků z praktické i teoretické části nabízí ideální model implementace konceptu společenské odpovědnosti firem pro mobilního operátora, který by chtěl působit na českém trhu. cs
dc.format 119 cs
dc.format.extent 2456925 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální odpovědnost podniku cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject sociální politika podniku cs
dc.subject stakeholders cs
dc.subject implementace cs
dc.subject management cs
dc.subject CSR cs
dc.subject mobilní operátoři cs
dc.subject corporate en
dc.subject social responsibility en
dc.subject company's social policy en
dc.subject stakeholders en
dc.subject implementation en
dc.subject management en
dc.subject CSR en
dc.subject mobile operators en
dc.title Používané CSR modely u českých mobilních operátorů cs
dc.title.alternative CSR in Praxis of Mobile Operator in Czech en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The present master thesis deals with the corporate responsibility issue and focuses on mobile operators in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis elaborates on the general theory and ethical principles of the corporate responsibility concept. The thesis brings a synthesis of the current theories related to corporate responsibility and provides a benchmark of various theories and approaches to corporate responsibility issue and sustainable business in general. This part of the thesis elaborates upon the basic triple-bottom-line concept and other theories that can be found in the literature. Additional focus of this part is on the stakeholder?s theory and the international framework of corporate responsibility. Moreover, the thesis also deals with main objections of the critiques of the entire corporate social responsibility concept at the theoretical level. The practical part deals with a comparative analysis of the results stemming from the qualitative survey. This survey was conducting by structured interviews with managers of the Czech mobile operators focused on the corporate social responsibility. This part elaborates on the key principles and characteristics of different models of corporate social responsibility as these were implemented by various companies. The research gave rise to ten survey questions that allow for this comparison. The master thesis concludes by a project part that provides a synthesis of the practical and theoretical part that forms basis for introducing an optimal model for implementation of the corporate social responsibility concept of a mobile operator under the conditions of the Czech market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18576
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lodl_2011_dp.pdf 2.343Mb PDF View/Open
lodl_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
lodl_2011_op.pdf 61.29Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account