dc.contributor.advisor |
Fišerová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Končalová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:40:51Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:40:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16039
|
|
dc.description.abstract |
Má práce má název České nezávislé instituce věnující se současnému výtvarnému umění. Zabývám se v ní kulturní politikou v ČR, na třech případech uvádím její stinné stránky. Přistupuji k otázce kurátora, jaká je jeho role a možnosti studia. Dále uvádím příklady nezávislých galerií, které se staly potřebnými nosníky současného českého výtvarného umění. Zmiňuji praktickou zkušenost vedení galerie Photogether Gallery. Následně se věnuji otázce kulturního zázemí ve Zlíně, jeho kulturnímu exkurzu do 30. let 20. století, na základě kterého zjišťuji, že v současném Zlíně nezávislá kulturní scéna nemá podporu a strádá. |
cs |
dc.format |
51 s. (65 486) |
cs |
dc.format.extent |
20153547 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
kulturní politika
|
cs |
dc.subject |
nezávislé galerie
|
cs |
dc.subject |
kurátor
|
cs |
dc.subject |
kurátorská studia
|
cs |
dc.subject |
kulturní scéna ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
cultural policy
|
en |
dc.subject |
independent galleries
|
en |
dc.subject |
curator
|
en |
dc.subject |
curatorial studies
|
en |
dc.subject |
cultural scene in Zlín
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: České nezávislé instituce věnující se současnému výtvarnému umění 2. Praktická část: a) reprezentativní publikace: Absurdní dokument b) volný výstavní soubor: Nové prostory |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Czech Independent Institution Dedicated to Contemporary Visual Arts 2. Practical Part: a) Absurd Document b) New Spaces |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fišerová, Lucia |
|
dc.contributor.referee |
Maximová, Anna |
|
dc.date.accepted |
2011-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis is entitled Independent Czech Contemporary Art Institutions. In the first chapter, I analyze the cultural policy in the Czech Republic and show its drawbacks on three examples. In the next chapter I address the question of the curator, his role and the possibilities to study art curating. In the third chapter, I mention examples of independent galleries which became necessary fundaments for Czech fine arts. Here I include the practical experience from running the Photogether Gallery in Zlín. In the last chapter, I deal with the cultural scene in Zlín. In a sub-chapter, I evoke the cultural flourishing of Zlín in the 1930s and come to the realization that by comparison, the contemporary independent cultural scene in Zlín lacks support and suffers. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/188
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
20001
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|