Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Blinková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:28:25Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:28:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16026
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem Zvíře v sociální reklamě. Teoretická část před-stavuje hlavně rešerši zdrojů odborné literatury z oblasti sociální reklamy, dále pak rozbor toho, jak společnost vnímá zvířata, jaký k nim zaujímá postoj a jak se sociální reklama a vztah ke zvířatům vyvíjeli v průběhu historie. Následuje kapitola věnována různým zvířa-tům a druhům reklamy a jaká specifika pro ně existují. Práce také rozebírá komunikační kampaně. V praktické části je provedena analýza marketingové komunikace, která je zamě-řena na psí útulky. V projektové části je představen městský psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm, vytvoření projektu na jeho vylepšení a návrh komunikační kampaně. |
cs |
dc.format |
93 s |
cs |
dc.format.extent |
7062801 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
zvíře
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
pes
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
útulek
|
cs |
dc.subject |
Social advertisment
|
en |
dc.subject |
animal
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
dog
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
shelter
|
en |
dc.title |
Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm |
cs |
dc.title.alternative |
Animal in a Social Advertisement - Proposal of a Communication Campaign for a Dog Shelter in Rožnov pod Radhoštěm |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis mainly deals with the topic of Animal in a Social Advertisement. Theoretical part introduces the literature search resources, then the analysis of people?s perception and attitude to the animals and also the historical development of social adver-tisement and relationship with animals. The following chapter is devoted to the different kinds of animals and advertisement and to the specifics of them. Next chapter is dealing with the communication campaigns. The analytical part consists of the analysis of market-ing communication, which is aimed at the dog shelters. In the project part there is a presen-tation of dog shelter in Rožnov pod Radhoštěm and the project to improve its communica-tion and the proposal of communication campaigns. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18441
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account