Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Blinková, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:28:25Z
dc.date.available 2012-03-09T16:28:25Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16026
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem Zvíře v sociální reklamě. Teoretická část před-stavuje hlavně rešerši zdrojů odborné literatury z oblasti sociální reklamy, dále pak rozbor toho, jak společnost vnímá zvířata, jaký k nim zaujímá postoj a jak se sociální reklama a vztah ke zvířatům vyvíjeli v průběhu historie. Následuje kapitola věnována různým zvířa-tům a druhům reklamy a jaká specifika pro ně existují. Práce také rozebírá komunikační kampaně. V praktické části je provedena analýza marketingové komunikace, která je zamě-řena na psí útulky. V projektové části je představen městský psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm, vytvoření projektu na jeho vylepšení a návrh komunikační kampaně. cs
dc.format 93 s cs
dc.format.extent 7062801 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální reklama cs
dc.subject zvíře cs
dc.subject etika cs
dc.subject pes cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject útulek cs
dc.subject Social advertisment en
dc.subject animal en
dc.subject ethics en
dc.subject dog en
dc.subject communication campaign en
dc.subject shelter en
dc.title Zvíře v sociální reklamě - návrh komunikační kampaně pro psí útulek v Rožnově pod Radhoštěm cs
dc.title.alternative Animal in a Social Advertisement - Proposal of a Communication Campaign for a Dog Shelter in Rožnov pod Radhoštěm en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis mainly deals with the topic of Animal in a Social Advertisement. Theoretical part introduces the literature search resources, then the analysis of people?s perception and attitude to the animals and also the historical development of social adver-tisement and relationship with animals. The following chapter is devoted to the different kinds of animals and advertisement and to the specifics of them. Next chapter is dealing with the communication campaigns. The analytical part consists of the analysis of market-ing communication, which is aimed at the dog shelters. In the project part there is a presen-tation of dog shelter in Rožnov pod Radhoštěm and the project to improve its communica-tion and the proposal of communication campaigns. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18441
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
blinková_2011_dp.pdf 6.735Mb PDF View/Open
blinková_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
blinková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account