dc.contributor.advisor |
Svačinová, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Ticháčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:22:20Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:22:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16017
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce je zaměřena na měření, analýzu spokojenosti zákazníků VZP ČR ve Zlínském kraji. Měření spokojenosti zákazníků ve VZP ČR probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a praktické části. V teoretické části je zpracována teorie o měření spokojenosti zákazníků, nastudovala jsem materiály o marketingovém výzkumu. Zajímala jsem se také o problematiku zdravotního pojištění v České republice. V praktické části jsem zpracovala výsledky, které jsem získala z dotazníkového šetření při marketingovém výzkumu, který probíhal ve všech pobočkách VZP ČR ve Zlínském kraji. Jednotlivé otázky z dotazníků jsem se snažila podrobně rozebrat a analyzovat. Navrhla jsem také, co by VZP ČR mohla směrem ke svým zákazníkům vylepšit a jak by mohla dosáhnout vyšší spokojenosti svých klientů, pojištěnců. |
cs |
dc.format |
84 s. (76 284 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1078680 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Všeobecná zdravotní pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
zdravotní pojištění
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
General Health Insurance Company
|
en |
dc.subject |
Health Insurance
|
en |
dc.subject |
Customer Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Recommendations
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků ve VZP |
cs |
dc.title.alternative |
Measuring customer satisfaction in VZP |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is focused on measurement, analysis of customer satisfaction in General Health Insurance Company in Zlín region. Measuring customer satisfaction in General Health Insurance Company was done through questionnaire survey. Bachelor thesis consists of two parts, namely from a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the theory about of customer satisfaction measurement, I am studied the materials on marketing research. I am was interested in the issue of health insurance in the Czech Republic. In the practical part, I worked up the results that I obtained from a questionnaire survey of marketing research, which took place in all regional branches of General Health Insurance Company. Individual questions from the questionnaire, I tried detail dismantle and analyze. I also suggested what the General Health Insurance Company could towards its customers improve how they could achieve greater satisfaction of their clients, the insured. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21007
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|