Projekt expanze modelu firmy Student Agency do Portugalska

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt expanze modelu firmy Student Agency do Portugalska

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Magalhaes Mendonca, Gustavo Nuno de
dc.date.accessioned 2012-03-09T16:16:56Z
dc.date.available 2012-03-09T16:16:56Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16007
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt expanze společnosti Student Agency na portugalský trh. Teoretická část diplomové práce charakterizuje řízení a budování značky. Zaměřuje se převážně na aspekty hodnoty značky, prvky značky, identitu značky, interna-cionalizaci značky a globální strategii značky. Praktická část práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří analýza společnosti Student Agency a jejího modelu budování znač-ky, analýza dotazníkového šetření a SWOT analýza. Obsahem druhé části je analýza por-tugalského trhu. Zahrnuje srovnání mezi portugalskou a českou ekonomikou, analýzu trhu expresních služeb v Portugalsku a konkurence na trhu. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt expanze společnosti student Agency na portugalský trh, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format pg. 98 cs
dc.format.extent 2881898 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject expanze cs
dc.subject vstup na nové trhy cs
dc.subject trh s express autobusy cs
dc.subject hodnota značka cs
dc.subject glo-bální strategie značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject expansion en
dc.subject entrance in new markets en
dc.subject express coach market en
dc.subject brand equity en
dc.subject global brand strategies en
dc.subject brand building en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competitive advantage en
dc.title Projekt expanze modelu firmy Student Agency do Portugalska cs
dc.title.alternative Project of Expanding Student Agency's Company Model to Portugal en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to create a project of expanding Student Agency? company model to Portugal. The theoretical part of this thesis is related to brand management and brand building. It mainly concerns the aspects of brand equity, elements and identity, as well as the management of brands in new markets and global brand strategies. The practical part of this work is divided in two. The first part has the analysis of the com-pany and their brand building model, the analysis of the questionnaire done to the compa-ny?s customers and the SWOT analysis. The second part includes a comparison between Portuguese and Czech economies, followed by the study of the already existent express services and the competitors in that market. Based on the results of the analysis it was created a project of expansion to the Portuguese market and finally concluded with the cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22659
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
magalhaes mendonca_2011_dp.pdfBlocked 2.748Mb PDF View/Open
magalhaes mendonca_2011_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
magalhaes mendonca_2011_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account