Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pivnička, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Duda, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T16:03:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T16:03:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15986
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti na ruském trhu. Pokračováním praktické části je projekt na základě poznatků provedené ana-lýzy. Na konci projektu se nacházejí další doporučení a možnosti zlepšení online marketingové komunikace v budoucnu. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
1902524 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
ruský trh
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
Russian market
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.title |
Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh |
cs |
dc.title.alternative |
The project of the new concept of online marketing communication of the Fatra, joint-stock company for the Russian market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Herold, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my Master thesis is to develop a project to improve online marketing communication of Fatra, join-stock company for the Russian market. The thesis focuses on the phenomenon of our time internet and its usage in marketing communication. This Master thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part uses literary sources to describe the topic. At the beginning of the practical part is processed the analysis of the current situation of online marketing communication of the company on the Russian market. Continuing the practical part of the project is based on findings by the analysis. In the end of the project, there are other options and recommenda-tions to improve online marketing communication in the future. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/177
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21681
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account