dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Jančářová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:29:07Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:29:07Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15966
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na získání, zpracování a vyhodnocení informací týkajících se vnímání cizinců, handicapovaných a občanů jiných etnik v naší současné společnosti očima dětí. Zamýšlí se také nad významem multikulturní výchovy v rámci českého vzdělávacího systému. Klíčovým bodem práce je její praktická část, která prostřednictvím pohádek, příběhů a her seznamuje žáky prvního stupně základní školy s odlišnými kulturami a národnostmi, odkrývá dětem téma tolerance, přijetí či soužití. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
2541481 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cizinec
|
cs |
dc.subject |
etnikum
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
národnostní menšina
|
cs |
dc.subject |
soužití
|
cs |
dc.subject |
tolerance
|
cs |
dc.subject |
foreigner
|
en |
dc.subject |
ethnic group
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
multicultural education
|
en |
dc.subject |
national minority
|
en |
dc.subject |
living together
|
en |
dc.subject |
tolerance
|
en |
dc.title |
Příprava žáků na život v multikulturní společnosti aneb přes pohádky, příběhy a hry k multikulturní výchově |
cs |
dc.title.alternative |
Students preparation for life in multicultural society. From fairytales, stories and plays to multicultural education. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on acquisition, processing and analysis of information concerning children?s view of foreigners, disabled people and ethnic minorities. It also reflects on the role of the multicultural education in the Czech educational system. The major point of the work is the practical part. Being aimed at primary school children, it uses fairy tales, stories and games to introduce different cultures and nationalities and it therefore explores the topic of tolerance, acceptance or living together. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19646
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
integrace cizinců
|
cs |
local.subject |
integration of foreigner
|
en |