Děti jako cílová skupina mediální persvaze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Křížová, Iva
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:27:14Z
dc.date.available 2012-03-09T15:27:14Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15964
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je vzájemný vztah dětí a médií, dětí a reklamy. Teoretická část se věnuje společenské roli médií, definici pojmu persvaze, reklamě a psychologii reklamy. Dále se zabývá vymezením spotřebitele a také specifickou cílovou skupinou ? dětmi. Taktéž zahrnuje negativní vlivy médií a reklamy na děti a jejich omezení. Neopomíná však ani zmínit metody marketingového výzkumu. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené během března a dubna roku 2011, kterého se zúčastnilo 227 dětských respondentů. Na tento výzkum navazuje vyjádření k předem zadaným cílům a hypotézám. cs
dc.format 70 s. (80 809 znaků) cs
dc.format.extent 4466186 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Média cs
dc.subject persvaze cs
dc.subject reklama cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject účinky reklamy cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject děti cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject negativní vlivy cs
dc.subject omezení reklamy cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Media en
dc.subject persuasion en
dc.subject advertising en
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject perception en
dc.subject effects of advertising en
dc.subject consumer en
dc.subject target group en
dc.subject children en
dc.subject communication en
dc.subject brand en
dc.subject negative influences en
dc.subject restrictions on advertising en
dc.subject marketing research en
dc.subject analysis en
dc.title Děti jako cílová skupina mediální persvaze cs
dc.title.alternative Children as a Target Group for a Media Persuasion en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor paper deals with the relationship between children and mass media and than between children and commercial. The theoretical part describes social role of mass media, definition of persuasion, commercial and its psychology. Further it deals with the determination of consumer and with specific target group who children are. Negative influence of mass media and commercial on children also belongs to the theoretical part. The last part of theory describes the methods of marketing research. In practical part, there is the analysis of responses to questionnaires that were realized during March and April 2011. 227 children interviewees responded the questionnaire. The research is followed by a report of aims given in advance and hypotheses. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18758
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
křížová_2011_bp.pdf 4.259Mb PDF View/Open
křížová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
křížová_2011_op.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account