Návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh strategie efektivní komunikace spolčnosti Creative Packaging s cílovými skupinami |
Author: |
Koulisianis, Georgios
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Fundamentální změny na trhu organizací transformují vztah mezi kupujícím a prodávajícím a totálně mnění tradiční pojetí role a kompetencí obchodníků jako je třeba vyjednávání nebo vyvracení námitek. Změna vnímání hodnoty ze strany zákazníků vyvolává nutnost změny obchodní strategie. Zde pravděpodobně leží i rovina problému firmy CP, jelikož firma není schopna vytvořit správnou hodnotu jak pro transakční tak konzultativní typ zákazníků. Stávající prodejní strategie a komunikace se zákazníky není tudíž efektivní. Pochopení problému a návrh jeho řešení je předmětem této diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15949
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
18543
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account