Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Burdová, Adéla
|
|
dc.contributor.author |
Němečková, Tamara
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:16:32Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:16:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15948
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se budu zabývat analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. Teoretická část vymezuje problematiku marketingového mixu služeb zpracovanou z odborné literatury a teoretických znalostí nabytých během studia. Dále popisuje SWOT analýzu. V Analytické části je nejprve charakterizována historie a současnost společnosti NWT a.s. a dále jsou provedeny prvky marketingového mixu služeb, které vychází z teoretické části. Současně je vypracována SWOT analýza společnosti. Výsledkem této bakalářské práce je nastínění návrhů a doporučení k efektivnějšímu využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb v podniku. |
cs |
dc.format |
67 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2277581 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
materiální prostřední
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
procesy
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
marketing service mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
material area
|
en |
dc.subject |
processes
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis and proposal for improvement of marketing mix of services in the company NWT a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Bachelor thesis I will be focusing on analysing particular instruments of the marketing service mix in NWT a.s. company. Theoretical part specifies problems of marketing service mix elaborated from a classified literature and from a theoretical knowledge I gained during my studies. Furthermore, this part describes the SWOT analysis. In the analytical part, the history and present of NWT a.s. company is characterised and components of marketing service mix, which are based on the theoretical part, are evaluated. Simultaneously, SWOT analysis is elaborated. The result of this Bachelor thesis is to suggest improvements which would lead to more effective use of particular components of marketing service mix, which would then lead to improvements in service provided by the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21255
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account