dc.contributor.advisor |
Polách, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Dvorský, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T15:11:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T15:11:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15937
|
|
dc.description.abstract |
V dnešní době, kdy finanční trhy jsou nabyté nepřeberným množstvím produktů, vzrůstá potřeba se na těchto trzích správně orientovat a rozhodovat. Obyčejný retailový klient nemůže být schopen sledovat všechny události na těchto trzích, a proto hledá pomoc u finančních ústavů, které mu jsou nejbližší. Nemusí to ovšem znamenat, že zde nalezne produkty šité na míru. Vhledem k neznalosti trhu si proto pořídí produkty, které splňují jen částečně jeho potřeby nebo jsou dražší než stejné produkty u jiné instituce. Tato práce se soustřeďuje na konkrétního klienta s konkrétními potřebami a hledá takové produkty, které klientovi opravdu splní to, co od nich očekával. V praktické části se při průzkumu trhu budu snažit nalézt buď produkty nákladově výhodnější než stávající, nebo produkty nákladově srovnatelné ale s lepšími podmínkami. Závěrem bude sestavení nového portfolia produktů klienta s odůvodněním a doporučením. |
cs |
dc.format |
67 |
cs |
dc.format.extent |
2278089 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
retailový klient
|
cs |
dc.subject |
důchod
|
cs |
dc.subject |
spoření
|
cs |
dc.subject |
půjčka
|
cs |
dc.subject |
pojištění
|
cs |
dc.subject |
retail client
|
en |
dc.subject |
income
|
en |
dc.subject |
saves
|
en |
dc.subject |
loan
|
en |
dc.subject |
insurance
|
en |
dc.title |
Zefektivnění stávajícího portfolia produktů klienta XY |
cs |
dc.title.alternative |
Streamlining the existing client portfolio of financial products XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král', Miloš |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Nowadays, when financial markets are crowded with row of products, there is an increasing need to properly understand these markets and make right decisions. Common retail client may not be able to watch all these changes in markets. So he seek help by financial institutions, that are the closest to him. However It does not mean that there will find the products tailored to his needs. And becouse he does not know the market, he buys the products, that only partially meet their needs or are more expensive than the same products by other institution. These work focuses on a client's specific needs and seek products that truly meet the client's needs. In practical part I will try to find optimal product portfolio, which will be less expensive or have more useful advantages for the same price. In the end I will set up a new product portfolio with comments, reasons and recommandation. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/113
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22403
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|