Projekt podpory rozvoje cestovního ruchu obce Nivnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt podpory rozvoje cestovního ruchu obce Nivnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Nevařilová, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:10:24Z
dc.date.available 2012-03-09T15:10:24Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15934
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt podpory rozvoje cestovního ruchu v obci Nivnice. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti cestovního ruchu, jeho dělení, marketingový mix a marketing v oblasti cestovního ruchu. Praktická část je tvořena analýzou vnitřního prostředí sledované oblasti. Na základě této analýzy je zpracována SWOT analýza obce v oblasti kultury a cestovního ruchu. V poslední části práce je navržen projekt k rozvoji cestovního ruchu. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Závěr práce představuje shrnutí celé diplomové práce. cs
dc.format 102 s. cs
dc.format.extent 2392592 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Cestovní ruch cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služby cs
dc.subject obec cs
dc.subject Tourism en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject project en
dc.subject marketing mix en
dc.subject services en
dc.subject village en
dc.title Projekt podpory rozvoje cestovního ruchu obce Nivnice cs
dc.title.alternative The project of promotion of tourism development of Nivnice village en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kománková, Marie
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to form the project of promotion of tourism development of Nivnice village. Theoretical part deals with definition of terms from tourism, its division, marketing mix and tourism marketing. Practical part is formed by the internal analysis of subject area. SWOT analysis of the village in the area of tourism and culture is elaborated on the basis of internal analysis of subject area. In the last part the projects for tourism development are proposed. The project is remitted to time, cost and risk analysis. Conclusion represents summary of the whole thesis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21253
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
nevařilová_2011_dp.pdfBlocked 2.281Mb PDF View/Open
nevařilová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
nevařilová_2011_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account