Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Macurová, Lucie
dc.contributor.author Jurková, Karolína
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:49:17Z
dc.date.available 2012-03-09T14:49:17Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15915
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je popis problematiky vytvoření marketingového plánu, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení podniku. Teoretická část se zabývá především jednotlivými kroky při sestavování marketingového plánu, které jsou zpracovány z dostupných literárních zdrojů. V analytické části jsou převedeny teoretické poznatky do praxe. Je zde sestavena situační analýza firmy, která zkoumá marketingové prostředí společnosti. Dále se zaměřuje na marketingové strategie, s jejichž pomocí bude firma schopna dosáhnout svých cílů. cs
dc.format 75 s. (90 204 znaků) cs
dc.format.extent 1723417 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování malých a středních podniků cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject akční plán cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject marketing planning of small and medium-sized of businesses en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing goals en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject action plan en
dc.subject and budget en
dc.title Návrh marketingového plánu pro firmu Climcz, s.r.o. cs
dc.title.alternative The marketing plan for the company Climcz, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated The content of this paper is the description of creating an effective marketing plan. Such plan is an efficient way to create a successful company. The theoretical part of the work depicts individual steps to assemble marketing plan. Such steps are elaborated from available literary sources. The analytical part transfers theoretical knowledge into a practice. It depicts situational analysis which explores the marketing surroundings of the company. Further, it focuses on marketing strategies that are an important part to reach the company goals. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21243
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jurková_2011_bp.pdf 1.643Mb PDF View/Open
jurková_2011_vp.pdf 783.9Kb PDF View/Open
jurková_2011_op.pdf 785.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account