Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Grygová, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:44:57Z
dc.date.available 2012-03-09T14:44:57Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15909
dc.description.abstract Práce je zaměřena na využití nástrojů podpory prodeje ve značkové prodejně Telefónica O2 Czech Republic a.s. ve Zlíně. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů podpora prodeje, spotřební chování, typologie spotřebitele, maloobchod a podpora prodeje v maloobchodě. V praktické části analyzuji jednotlivé uskutečněné akce podpory prodeje na konkrétní prodejně, zabývám se aplikací kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a výstupy tohoto šetření. cs
dc.format 52 s. (44 104 znaků) cs
dc.format.extent 3020497 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject typologie spotřebitele cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sales promotion en
dc.subject retail en
dc.subject marketing research en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject consumer typology en
dc.title Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s. cs
dc.title.alternative Effective Use of Sales Promotion Tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. Brand Store en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the use of sales promotion tools in the Telefónica O2 Czech Republic a.s. brand store in Zlín. The theoretical part deals with explanation of concepts of sales promotion, consumer behaviour, consumer typology, retail and sales promotion at retail trade. In the practical part particular undertaken actions supporting the sale at a specific store are analysed and the application of quantitative research in the form of questionnaire and its results are given. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22386
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
grygová_2011_bp.pdf 2.880Mb PDF View/Open
grygová_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
grygová_2011_op.pdf 60.85Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account