dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Šálková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:41:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:41:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15901
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem bakalářské práce je diagnostika dětí předškolního věku. Práce je zaměřena na analýzu diagnostických archů a rozbor dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je získat odpovědi na otázky jakým způsobem jsou vytvářeny diagnostické archy, jakou mají vypovídací hodnotu, jaký postoj mají učitelky mateřských škol k pedagogické diagnostice a na jaké úrovni je prováděna. |
cs |
dc.format |
53 s. (59 124 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4245696 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
diagnostický arch
|
cs |
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
Educational diagnosis of preschool age children
|
en |
dc.subject |
diagnostic sheet
|
en |
dc.subject |
general educational program for preschool education
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.title |
Diagnostika dětí předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Diagnosis of pre-school children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main theme of the thesis is a diagnosis of preschool children. The work focuses on the analysis of diagnostic sheet and analysis of the survey. The main goal is to get answers to questions how are the diagnostic sheets developed, how are they significant, what is the attitude of teachers teaching in the kindergarten to the educational diagnosis and at what level it is implemented. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19810
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
educational diagnostics
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |