Firemní kultura a strategické řízení organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura a strategické řízení organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Šuterová, Lada
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:38:42Z
dc.date.available 2012-03-09T14:38:42Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15896
dc.description.abstract Anotace Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a strategickou analýzou konkrétní firmy. Teoretická část je zaměřena na firemní kulturu, funkci a prvky firemní kultury, její typologii a determinanty. Dále tato část vymezuje pojem strategie, strategické řízení, popisuje proces strategického řízení a zároveň se věnuje vzájemnému vztahu firemní kultury a strategie. Další částí bakalářské práce je část empirická, která se zabývá charakteristikou a analýzou zkoumané firmy. Je zde také provedena SWOT analýza a průzkum firemní kultury. cs
dc.format 87 s. (134 780 znaků) cs
dc.format.extent 1142969 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: firemní kultura cs
dc.subject prvky firemní kultury cs
dc.subject typologie firemní kultury cs
dc.subject determinanty firemní kultury cs
dc.subject strategie cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject strategické analýzy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Keywords: corporate culture en
dc.subject elements of corporate culture en
dc.subject typology of corporate culture en
dc.subject determinants of corporate culture en
dc.subject strategy en
dc.subject strategic management en
dc.subject strategic analyses en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Firemní kultura a strategické řízení organizace cs
dc.title.alternative Company culture and strategic company management en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánek, František
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated Annotation The thesis deals with the corporate culture and strategic analysis of particular company. The theoretical part is focused on corporate culture, function and elements of corporate culture, its typology and determinants. This part also defines the concept of strategy, strategic management, describes process of strategic management as well as deals with the mutual relationship between corporate culture and strategy. Another part of the bachelor thesis is the empirical part, which deals with the characteristics and analysis of the company, in which the research was carried out. There is also a SWOT analysis and a survey of corporate culture. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/98 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18647
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade A
local.subject strategický management cs
local.subject strategic planning en


Files in this item

Files Size Format View
šuterová_2011_bp.pdf 1.090Mb PDF View/Open
šuterová_2011_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
šuterová_2011_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account