dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Koutná, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:35:02Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15889
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace a využívání PR nástrojů ve zvolené firmě.První část práce vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace PR pro následnou analýzu. Druhá kapitola analyticko - praktická část je složena z identifikace zkoumané firmy, dále z popisu metodiky vlastního průzkumu na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Součástí druhé kapitoly je i rozbor získaných dat z prováděného šetření, hledání odpovědí na výzkumnou otázku, definování závěrů šetření a předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci. |
cs |
dc.format |
86 s. (85 635) |
cs |
dc.format.extent |
9363988 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communication within GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. Construction Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor?s thesis analyses the level of internal communication and the use of PR tools in the selected company. The first part defines the theoretical and practical background, and the PR internal communication suggestions and methods for analysis. Chapter 2, the analytical-practical part, is comprised of the identification of the selected company, the description of the research methods on the basis of the compiled theoretical search, and practical context. Chapter 2 also includes analysis of the data obtained in the research, search for the answers to the research question, definition of the conclusions, and formulation of the recommendations for the company?s management in order to reinforce the strengths and eliminate the weaknesses, if any, in their internal communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18692
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|