Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Koutná, Iveta
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:35:02Z
dc.date.available 2012-03-09T14:35:02Z
dc.date.issued 2011-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15889
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace a využívání PR nástrojů ve zvolené firmě.První část práce vymezuje teoretická a praktická východiska, náměty a metody v oblasti interní komunikace PR pro následnou analýzu. Druhá kapitola analyticko - praktická část je složena z identifikace zkoumané firmy, dále z popisu metodiky vlastního průzkumu na základě kompilátu teoretické rešerše a praktického kontextu. Součástí druhé kapitoly je i rozbor získaných dat z prováděného šetření, hledání odpovědí na výzkumnou otázku, definování závěrů šetření a předložení návrhů doporučení managementu analyzované firmy k posílení silných stránek a k eliminaci případných slabých stránek interní komunikace v organizaci. cs
dc.format 86 s. (85 635) cs
dc.format.extent 9363988 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject internal PR en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Interní komunikace stavební firmy GEMO OLOMOUC, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Internal Communication within GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. Construction Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This Bachelor?s thesis analyses the level of internal communication and the use of PR tools in the selected company. The first part defines the theoretical and practical background, and the PR internal communication suggestions and methods for analysis. Chapter 2, the analytical-practical part, is comprised of the identification of the selected company, the description of the research methods on the basis of the compiled theoretical search, and practical context. Chapter 2 also includes analysis of the data obtained in the research, search for the answers to the research question, definition of the conclusions, and formulation of the recommendations for the company?s management in order to reinforce the strengths and eliminate the weaknesses, if any, in their internal communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18692
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
koutná_2011_bp.pdf 8.930Mb PDF View/Open
koutná_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
koutná_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account