Inovace procesů řízení prodejen za účelem dynamizace prozákazníckého přístupu společnosti Baťa a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bobák, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Pomajbíková, Světlana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:08:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:08:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15849
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá inovací procesu řízení prodejen za účelem dynamizace prozá-kazníckého přístupu ve společnosti Baťa a.s. Teoretická část předkládá východiska pro zpracování praktické části a je zaměřená na prodejní útvar a obchodního vedoucího, zlep-šení procesu a dále pak na metody plánování v dopravě. Na teoretickou část navazuje ana-lytická část s analýzou procesů návštěv vykonávaných na prodejnách oblastními vedoucími a to z hlediska časového a vzdálenostního. V projektové části je navržena změna přerozdě-lení zastřešovaných oblastí, které mají na starosti oblastní vedoucí, podpořena časovou a prostorovou analýzou. Výslednými řešeními jsou návrhy na inovaci ve formě integrovaného informačního systému a specializací oblastních vedoucích v určitém oboru. |
cs |
dc.format |
103 |
cs |
dc.format.extent |
2386222 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
prodejní útvar
|
cs |
dc.subject |
oblastní vedoucí
|
cs |
dc.subject |
řízení prodejen
|
cs |
dc.subject |
information systém
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
sales department
|
en |
dc.subject |
district manager
|
en |
dc.subject |
store management
|
en |
dc.title |
Inovace procesů řízení prodejen za účelem dynamizace prozákazníckého přístupu společnosti Baťa a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Innovation of management processes of the stores to dynamize pro-customer attitude at the company Bata a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotný, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis concerns with innovation of stores management process for dynamiza-tion of pro-customer approach in the company Baťa, Inc. Theoretical part presents the basis for the practical part and is focused on sales unit and business manager, process im-provement and then on transport planning methods. The theoretical part is followed by the analytical part with assessment processes analysis carried out in the stores by district ma-nagers, in both terms of time and distance. In the project part, change in the redistribution of the provided districts is contrived. These suggestions of regions covered by district ma-nagers are supported by time and spatial analysis. The resultant solutions are proposals for innovation in the form of an integrated information system and specialization of district managers in certain fields. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/177
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Průmyslové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Industrial Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21650
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account