[NEOBHÁJENO] Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na domově mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamba, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Čechmanová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T14:05:51Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T14:05:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15843
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou integrace studenta, který je postižen Aspergero-vým syndromem, na gymnázium a domov mládeže. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s danou problematikou, jako je autismus a Aspergerův syndrom, dále je zde shrnuta legislativa týkající se výchovy dětí stižených Aspergerovým syndromem. Praktická část je zaměřena na samotnou integraci studenta do nového školního prostředí a na domov mládeže. Samotné integraci předchází psychologické vyšetření a diagnóza stu-denta a popis prostředí, do kterého je integrován. V závěru práce jsou shrnuty názory autora a zhodnocení celé problematiky. |
cs |
dc.format |
42 s. (51 301 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1729797 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
Aspergerův syndrom
|
cs |
dc.subject |
puberta
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
individuální integrace
|
cs |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
Asperger syndrome
|
en |
dc.subject |
pubescence
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
individual integration
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na domově mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
The integration of the Asperger syndrome student into the dormitory |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is interested in the question of integration of student that is afflicted with Asperger?s syndrome on a grammar school and on boarding houses. In the theoretical part, there are defined based conceptions related with the problems, for example autism and Asperger?s syndrome, next there is legislation relevant to education of children afflicted with Asperger?s syndrome. The practical part is specialized on integration of student to the new relationships and on the boarding house. There is also a psychology investigation and diagnosis of the student and a description of background where he is integrated, in this part. In the final part of the work, there are author?s views and an evaluation of all problems. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
neobhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/224
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19868
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
F |
|
local.subject |
sociální inkluze
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
social inclusion
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account