Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Koukal, Petr
dc.date.accessioned 2012-03-09T14:05:27Z
dc.date.available 2012-03-09T14:05:27Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15842
dc.description.abstract Zpracoval jsem diplomovou práci na téma Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti. V teoretické části jsem se soustředil na popis základních marketingových pojmů z prostředí firmy. V praktické části své diplomové práce jsem se zaměřil na analýzu stávajícího stavu firmy. Dále jsem vytvořil projekt k udržení stávajícího postavení a odvrácení dopadů celosvětové hospodářské krize. cs
dc.format 82 s. (109 141 znaků) cs
dc.format.extent 4281132 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Klíčová slova: marketingové řízení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject trh cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject Porterův model 5-ti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Keywords: marketing management en
dc.subject marketing en
dc.subject market en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing communications en
dc.subject competition en
dc.subject competitive environment en
dc.subject Porter's competitive 5-forces model en
dc.title Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative Project Marketing Management of PSP Engineering Co. as a Precondition for Competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bernátová, Marcela
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated I elaborated my final thesis on a given subject concerning Project of marketing management in PSP Engineering Co. as a condition of competitive advantage. In theoretic part I focused on a description of basic marketing terms resulting from company environment. In practical part of my final thesis I analyzed existing situation in the company. Furthermore I created project to maintain existing position of the company and ward off the impact resulting from world economic crisis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21877
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
koukal_2011_dp.pdfBlocked 4.082Mb PDF View/Open
koukal_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
koukal_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account