dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Vykydalová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T13:57:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T13:57:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15829
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá metodou preterapie, která je zaloţena na principu zrcadlení. První část se zabývá d?leţitými prvky preterapie, jsou zde uvedeny její pozitivní výsledky, východiska preterapie v přístupu zaměřeného na člověka a informace o preterapii v zahraničí a v České republice. Druhá část obsahuje vysvětlení pojmu mentální retardace, etiologii, charakteristiku jednotlivých stupň? a psychické zvláštnosti lidí s mentální retardací. V praktické části jsou uvedeny informace o smíšeném výzkumu a výsledcích z něho vyplývajících. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
1893002 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
preterapie
|
cs |
dc.subject |
psychologický kontakt
|
cs |
dc.subject |
mental retardation
|
en |
dc.subject |
pre-therapy
|
en |
dc.subject |
psychological contact
|
en |
dc.title |
Použití preterapie u osob s mentálním postižením |
cs |
dc.title.alternative |
Use of pre therapy in patients with mental disabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the method pre-therapy, which is based on the principle of reflection. The first part deals with the important elements of pre-therapy, there are shown positive outcomes, resorts in person-centred approach and information about pre-therapy abroad and in the Czech Republic. The second part explains the concept of mental retardation, etiology, characteristics of different levels and psychological traits of people with mental retardation. The practical part includes information about qualitative and quantitative results of research and resulting therefrom. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19486
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
mentálně postižení
|
cs |
local.subject |
psychoterapie
|
cs |
local.subject |
people with mental disabilities
|
en |
local.subject |
psychotherapy
|
en |