dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Prokeš, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T13:28:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T13:28:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15792
|
|
dc.description.abstract |
Pro práci jsou charakteristické dvě volně na sebe navazující části. V první části se zabývám teoretickými východisky. Minimum nezbytné teorie, které je potřeba pro vypracování prak-tické části. Cílovou skupinou jsou pro mne v této práci žáci středních škol ve Zlínském kraji. Teoretická část nabízí část věnovanou obecně pojmu motivace a dále jsou zde nastíněny, hlavní faktory ovlivňující motivaci žáků při výběru střední školy. Praktická část se zabý-vá zkoumáním toho, zda jsou faktory uvedené v teoretické části opravdu v procesu výběru střední školy podstatnými. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
1587025 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Motiv
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
žák střední školy
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
Motive
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
high schoul student
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.title |
Motivace a možnosti jejího efektivního uplatnění ve výuce odborných předmětů |
cs |
dc.title.alternative |
Motivation and possibilities of its effective use in teaching vocational subjects |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This disertation includes two parts. First part drala theoretical data. Minimum of the ne-cessary gheory, which is reguisite to draw up a practical part. The target group is in this work for me high schoul students of high school in the Zlin region. The theoretical part has a section dedicated to the concept of motivation in general and are outlined here, in my view, the main factors influencing the pupils' motivation in selecting high school. The practical part examines whether the factors mentioned in the theoretical part are really essentials in the selection process of high school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18989
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
odborné školy
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |
local.subject |
vocational schools
|
en |