Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Robešová, Jana Klingová
dc.date.accessioned 2012-03-09T13:25:21Z
dc.date.available 2012-03-09T13:25:21Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15784
dc.description.abstract Práce je zaměřena na stanovení pozice značky konkrétního produktu na B2B trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení značky v rámci konkurence na trhu B2B v oblasti distribučních článků.Zaměřuje se na vnímání hodnoty značky, na loajalitu a spokojenost zákazníků z pohledu prodejců distribučních článků, kteří se významně podílejí na utváření image značky na trhu.V praktické části je obsažena analýza prostředí konkrétní společnosti z hlediska postavení značky na trhu a její pozice v povědomí zástupců distribučních firem v porovnání s filozofií firmy a positioningem značky. Součástí vyhodnocení práce jsou doporučované změny marketingové komunikace směrem k dané cílové skupině. cs
dc.format 66 s. (73.568 znaků) cs
dc.format.extent 1919211 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject B2B cs
dc.subject B2C cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject Customer Value cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject povědomí cs
dc.subject distribuční politika cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject kooperativní reklama cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject positioning cs
dc.subject filozofie firmy cs
dc.subject postavení značky cs
dc.subject Brand en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject Value for Customer en
dc.subject loyalty en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject brand image en
dc.subject awareness en
dc.subject distribution en
dc.subject sales support en
dc.subject cooperative advertising en
dc.subject positioning en
dc.subject company philosophy en
dc.subject brand position en
dc.title Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR cs
dc.title.alternative The Brand Position of IT Products of the Company on the Czech Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated This work is focused on analysis of a brand position on the B2B market. The main aim of this work is to find a brand position in comparison with competitors on the B2B market in the level of distribution members. It is also focused on a perception of the value of the brand, customer loyalty and satisfaction from the view of the distribution firms' sales teams which help to build the brand on the market. The analysis presents real situation of the brand position and sales men awareness in comparison with the company positioning and philosophy. This work proposes changes of marketing communication towards the target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18690
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
robešová_2011_bp.pdf 1.830Mb PDF View/Open
robešová_2011_vp.zip 66.80Kb Unknown View/Open
robešová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account