Návrh komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně zaměřené na potenciální uchazeče bakalářského studia
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Chludová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:49:18Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:49:18Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15749
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této práce je návrh efektivní komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně na potenciální uchazeče bakalářského studia. V teoretické části se zabývám marketingem a komunikací vysoké školy a moderními trendy marketingových komunikací. V analytické části jsem provedla analýzu konkurence FAI UTB, popsala úspěšnou komunikační kampaň jednoho z jejích významných konkurentů a dotazníkovým šetřením zjišťovala názory absolventů FAI UTB na studium. Ve výsledném návrhu v projektové části se promítají poznatky z teoretické i analytické části. |
cs |
dc.format |
132 |
cs |
dc.format.extent |
1253629 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
uchazeči o studium
|
cs |
dc.subject |
absolventi
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
FAI UTB
|
cs |
dc.subject |
university
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
applicants for study
|
en |
dc.subject |
graduates
|
en |
dc.subject |
a questionnaire
|
en |
dc.subject |
analysis of competition
|
en |
dc.subject |
FAI TBU
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně zaměřené na potenciální uchazeče bakalářského studia |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Campaign FAI TBU in Zlin Targeting Potential Applicants of Bachelor Degree |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this work is to propose effective communication campaign FAI TBU targeting potential applicants of bachelor's degree. The theoretical part deals with university marketing and communication and modern trends in marketing communications. In the analytical section, I analyzed competition of FAI TBU, described successful communication campaign one of its major competitors and questionnaire survey examined the views of graduates FAI TBU on the study. The findings of theoretical and analytical part are reflected in the final propose of the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18525
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account