Návrh komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně zaměřené na potenciální uchazeče bakalářského studia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně zaměřené na potenciální uchazeče bakalářského studia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Chludová, Eva
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:49:18Z
dc.date.available 2012-03-09T12:49:18Z
dc.date.issued 2011-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15749
dc.description.abstract Tématem této práce je návrh efektivní komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně na potenciální uchazeče bakalářského studia. V teoretické části se zabývám marketingem a komunikací vysoké školy a moderními trendy marketingových komunikací. V analytické části jsem provedla analýzu konkurence FAI UTB, popsala úspěšnou komunikační kampaň jednoho z jejích významných konkurentů a dotazníkovým šetřením zjišťovala názory absolventů FAI UTB na studium. Ve výsledném návrhu v projektové části se promítají poznatky z teoretické i analytické části. cs
dc.format 132 cs
dc.format.extent 1253629 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject uchazeči o studium cs
dc.subject absolventi cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject FAI UTB cs
dc.subject university en
dc.subject communication en
dc.subject communication campaign en
dc.subject applicants for study en
dc.subject graduates en
dc.subject a questionnaire en
dc.subject analysis of competition en
dc.subject FAI TBU en
dc.title Návrh komunikační kampaně FAI UTB ve Zlíně zaměřené na potenciální uchazeče bakalářského studia cs
dc.title.alternative Proposal of Communication Campaign FAI TBU in Zlin Targeting Potential Applicants of Bachelor Degree en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The theme of this work is to propose effective communication campaign FAI TBU targeting potential applicants of bachelor's degree. The theoretical part deals with university marketing and communication and modern trends in marketing communications. In the analytical section, I analyzed competition of FAI TBU, described successful communication campaign one of its major competitors and questionnaire survey examined the views of graduates FAI TBU on the study. The findings of theoretical and analytical part are reflected in the final propose of the project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18525
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chludová_2011_dp.pdf 1.195Mb PDF View/Open
chludová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
chludová_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account