Projekt zlepšení motivačního systému ve společnosti ORSAY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:41:22Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:41:22Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15732
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o pozitivní změně firemní kultury ve společnosti ORSAY. Hlavním cílem této práce je docílit posílení firemní kultury společnosti na prodejních po-bočkách v České republice. Ke splnění tohoto cíle slouží nově vytvořený motivační systém. Teoretická část práce je zaměřena na dva problematické okruhy ? firemní kulturu a motivaci. Praktická část práce je zaměřena na charakteristiku podniku, analýzy součas-ného stavu firemní kultury a motivačního systému ve společnosti. V závěru se práce věnuje návrhům změn současného stavu, které vycházejí z výsledků jednotlivých analýz. |
cs |
dc.format |
119 |
cs |
dc.format.extent |
16409831 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
motivace zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
systém prémií
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
employee motivation
|
en |
dc.subject |
bonus system
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení motivačního systému ve společnosti ORSAY |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Improving the Motivation System in Company ORSAY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kressová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with positive change in corporate culture at ORSAY. The main aim of work is to achieve the strengthening of corporate culture on the sales offices in the Czech Republic. The newly created motivation system is just being used to meet this aim. The theoretical part is focused on two problem areas ? corporate culture and motivation. The practical part is focused on the characteristics of a company and analysis of the current situation in corporate culture and motivation system in society. In conclusion, the work deals with proposed changes to the current situation which based on the results of each analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17685
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account