dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Drdlová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:27:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:27:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15721
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů Public Relations brněnskou rozhlasovou stanicí rádio Petrov. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat dosavadní využití nástrojů Public Relations používaných rádiem Petrov a zjistit, jaký vliv mají tyto nástroje na jeho poslechovost. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a rešerší jiných zdrojů zpracovány klíčové pojmy související s Public Relations, médii, marketingem rozhlasových stanic a začleněním Public Relations do komunikace rádia. V praktické části jsem se zaměřila na Rádio Petrov, jeho filozofii a způsob komunikace a provedla jsem porovnání, ve kterém jsem zjišťovala vliv dosud realizovaných aktivit PR na poslechovost stanice. |
cs |
dc.format |
56 s. (67 807 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1433457 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rádio Petrov
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
mediální produkt
|
cs |
dc.subject |
rozhlasové vysílání
|
cs |
dc.subject |
duální systém vysílání
|
cs |
dc.subject |
veřejnoprávní vysílání
|
cs |
dc.subject |
soukromá rozhlasová stanice
|
cs |
dc.subject |
The Radio Petrov station
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
sound broadcasting
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
media product
|
en |
dc.subject |
dual system of broadcasting
|
en |
dc.subject |
public service broadcasting
|
en |
dc.subject |
private radio station
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Usage of PR Instruments Within the Framework of an Organization's Communication Strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis and use of Public Relations tools by the Brno radio station ? Radio Petrov. Main objective of this thesis is to analyse the existing applications of Public Relations tools used by the Radio Petrov station and to determine how these tools affect its audience ratings. In the theoretical part, using the professional literature and literature searches of other sources, key terms are developed, which are associated with Public Relations, media, marketing of radio stations and integration of Public Relations in communication of the radio station. In the practical part I focused on the Radio Petrov station, its philosophy and communication method. I performed a comparsion, in which I found out the influence of implemented PR activities on the station audience ratings. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18742
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|