dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Javoříková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:13:33Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:13:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15713
|
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje zážitkové pedagogice, považované odbornou veřejností za jednu z nejefek-tivnějších metod všestranného osobnostního rozvoje. Vymezuje její obsah a zasazuje ji do historických souvislostí. Popisuje její cíle, význam a rozebírá konkrétní metody zážitkové pedagogiky, které pak v praktické části aplikuje v rámci konkrétního kurzu občanského sdružení Skřítek. V teoretické části uvádí také zmínky o skupině, skupinové dynamice, týmu a komunikaci, které byly klíčovými tématy pro realizovaný kurz. |
cs |
dc.format |
97 s. (117 936) |
cs |
dc.format.extent |
14616070 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
metody zážitkové pedagogiky
|
cs |
dc.subject |
kurz
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
tým
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
experience pedagogy
|
en |
dc.subject |
methods of experience pedagogy
|
en |
dc.subject |
course
|
en |
dc.subject |
group
|
en |
dc.subject |
team
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Metody zážitkové pedagogiky aplikované na kurzu občanského sdružení Skřítek |
cs |
dc.title.alternative |
Methods of experience pedagogy applied to the course of civic association "Skřítek" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with experience pedagogy which is widely considered to be one of the most effective methods of versatile personality development. It determines the content of experience pedagogy and sets it into historical context. It also describes its aims and significance and analyses particular methods of experience pedagogy, which are further in the practical part applied within a specific course of a civil association called ?Skřítek?. In the theoretical part the work mentions the term group, group dynamics, team and communication, all of which were the key topics for the performed course. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19401
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
local.subject |
experience pedagogy
|
en |