Firemní kultura jako fenomén současné doby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura jako fenomén současné doby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Vlková, Dagmar
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:07:15Z
dc.date.available 2012-03-09T12:07:15Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15704
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává nejen o firemní kultuře v obecné rovině, ale jejím cílem je popsat kulturu školy, zjistit, zda a nakolik soukromé školy cíleně utvářejí svoji kulturu a to jak ve vztahu k vnějšímu, tak vnitřnímu prostředí školy a na analýze kultury konkrétní školy ukázat, jak cíleně formovaná kultura ovlivňuje klima školy. Výsledky práce jsou využitelné nejen pro řízení soukromých škol, ale také pro řízení škol státních, které jsou stále častěji vystavovány konkurenčním tlakům. cs
dc.format 58 s. (85 112 znaků) cs
dc.format.extent 1945280 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject kultura školy cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject image školy cs
dc.subject řízení škol cs
dc.subject corporate culture en
dc.subject secondary school en
dc.subject school culture en
dc.subject school climate en
dc.subject school image en
dc.subject school management en
dc.title Firemní kultura jako fenomén současné doby cs
dc.title.alternative Corporate culture as a phenomenon of the present en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánek, František
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals not only with corporate culture in general, but its aim is to describe school culture, to find out if and to what extent private schools aim to create their own culture, with respect to both the external and internal school environment, and, analyzing a specific school culture, to illustrate how specifically formed culture affects school climate. The results of this thesis are usable not only for management of private schools, but also state schools, which are more and more frequently exposed to competitive pressure. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/98 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18813
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade B
local.subject kultura organizace cs
local.subject management školy cs
local.subject corporate culture en
local.subject school management en


Files in this item

Files Size Format View
vlková_2011_bp.pdf 1.855Mb PDF View/Open
vlková_2011_vp.doc 30Kb Microsoft Word View/Open
vlková_2011_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account