dc.contributor.advisor |
Šigut, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Vlková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:07:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:07:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15704
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává nejen o firemní kultuře v obecné rovině, ale jejím cílem je popsat kulturu školy, zjistit, zda a nakolik soukromé školy cíleně utvářejí svoji kulturu a to jak ve vztahu k vnějšímu, tak vnitřnímu prostředí školy a na analýze kultury konkrétní školy ukázat, jak cíleně formovaná kultura ovlivňuje klima školy. Výsledky práce jsou využitelné nejen pro řízení soukromých škol, ale také pro řízení škol státních, které jsou stále častěji vystavovány konkurenčním tlakům. |
cs |
dc.format |
58 s. (85 112 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1945280 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
kultura školy
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
image školy
|
cs |
dc.subject |
řízení škol
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
secondary school
|
en |
dc.subject |
school culture
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
school image
|
en |
dc.subject |
school management
|
en |
dc.title |
Firemní kultura jako fenomén současné doby |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate culture as a phenomenon of the present |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánek, František |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals not only with corporate culture in general, but its aim is to describe school culture, to find out if and to what extent private schools aim to create their own culture, with respect to both the external and internal school environment, and, analyzing a specific school culture, to illustrate how specifically formed culture affects school climate. The results of this thesis are usable not only for management of private schools, but also state schools, which are more and more frequently exposed to competitive pressure. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18813
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
kultura organizace
|
cs |
local.subject |
management školy
|
cs |
local.subject |
corporate culture
|
en |
local.subject |
school management
|
en |