dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Baťa, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T12:06:33Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T12:06:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15702
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků. Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkuren-ceschopnosti a většího podílu na trhu a také zvýšit spokojenost svých zákazníků. |
cs |
dc.format |
95 s. (134 378 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3193679 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
CRM ? budování vztahu se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
Intenet
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
SEO Optimalization
|
en |
dc.subject |
CRM ? Customer Relationship Management
|
en |
dc.title |
Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation of an Internet commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd., focusing on increasing customer satisfaction and loyalty and new customer base |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nutil, Karel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with an issue of internet business, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction. The aim of this work is to the current state of e-commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd. and the creation of a new project to implement e-commerce, whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share and increase customer satisfaction too. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21390
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|