Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Baťa, Roman
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:06:33Z
dc.date.available 2012-03-09T12:06:33Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15702
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků. Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost získat nové zákazníky, dosáhnout lepší konkuren-ceschopnosti a většího podílu na trhu a také zvýšit spokojenost svých zákazníků. cs
dc.format 95 s. (134 378 znaků) cs
dc.format.extent 3193679 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject SEO optimalizace cs
dc.subject CRM ? budování vztahu se zákazníky cs
dc.subject Intenet en
dc.subject E-shop en
dc.subject SEO Optimalization en
dc.subject CRM ? Customer Relationship Management en
dc.title Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků cs
dc.title.alternative Implementation of an Internet commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd., focusing on increasing customer satisfaction and loyalty and new customer base en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Nutil, Karel
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated This work deals with an issue of internet business, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction. The aim of this work is to the current state of e-commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd. and the creation of a new project to implement e-commerce, whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share and increase customer satisfaction too. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21390
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
baťa_2011_dp.pdfBlocked 3.045Mb PDF View/Open
baťa_2011_vp.zip 26.47Kb Unknown View/Open
baťa_2011_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account