Marketingová komunikace BEezbariérové TRÉningové KAvárny BETREKA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace BEezbariérové TRÉningové KAvárny BETREKA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Mastík, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-09T12:04:23Z
dc.date.available 2012-03-09T12:04:23Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15699
dc.description.abstract Diplomová práce Marketingová komunikace BEzbariérové TRÉninkové KAvárny BETREKA pojednává o marketingovou komunikaci firmy poskytující sociální službu. Definuje sociální reklamu jako na celek, a snaží se zmapovat nejednost terminologie. Zabývá se funkcí a činností firem, které poskytují sociální služby a zároveň musí plnit i své komerční aktivity. Věnuje se také právní a etické části sociální reklamy. Pomocí dotazníku a hloubkového rozhovoru s vedoucí kavárny BETREKA zjišťuje spokojenost návštěvníků s fungováním kavárny. Na základě zjištěných skutečností navrhuje řešení. cs
dc.format 86 s. (119966 znaků) cs
dc.format.extent 3359933 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální reklama cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject marketing cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject historie cs
dc.subject funkce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject informace cs
dc.subject emoce cs
dc.subject účinnost cs
dc.subject vliv cs
dc.subject právo cs
dc.subject etika cs
dc.subject Social advertising en
dc.subject advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject history en
dc.subject function en
dc.subject communication en
dc.subject information en
dc.subject emotion en
dc.subject efficiency en
dc.subject influence en
dc.subject law en
dc.subject ethics en
dc.title Marketingová komunikace BEezbariérové TRÉningové KAvárny BETREKA cs
dc.title.alternative Marketing Communication Barrier BETREKA Training Cafe en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated Thesis Marketing Communication barrier training cafes BETREKA the process marketing communications firm providing social services. Defines social advertising as a whole and trying to map nejednost terminology. It deals with the functions and activities of companies that provide social services. He is also the legal and ethical social advertising. Using a questionnaire and in-depth interviews with leading cafes BETREKA determines customer satisfaction with the operation of the cafe. Based on the findings suggests solutions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18583
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mastík_2011_dp.pdf 3.204Mb PDF View/Open
mastík_2011_vp.doc 357.5Kb Microsoft Word View/Open
mastík_2011_op.doc 126.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account