Děti a učitelé v prostředí waldorfské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Rajnohová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T11:58:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T11:58:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15693
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na vzdělávání ve waldorfských školách. Popisuji cíle a specifika výuky. Do jaké míry se podílí rodiče na chodu waldorfské školy. Ve svém výzkumném šetření se zaměřuji na otázky, jak své každodenní působení ve waldorfské škole vnímají děti a pedagogové. |
cs |
dc.format |
43 s. (64 828 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1598320 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnost dítěte
|
cs |
dc.subject |
waldorfská pedagogika
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodin
|
cs |
dc.subject |
autorita
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovory
|
cs |
dc.subject |
pozorování
|
cs |
dc.subject |
dotazníky
|
cs |
dc.subject |
tradiční školy
|
cs |
dc.subject |
Child's personality
|
en |
dc.subject |
Waldorf education
|
en |
dc.subject |
cooperation of families
|
en |
dc.subject |
authority
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
interviews
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
questionnaires
|
en |
dc.subject |
traditional schools
|
en |
dc.title |
Děti a učitelé v prostředí waldorfské školy |
cs |
dc.title.alternative |
Children and teachers in the environment of Waldorf School |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my undergraduate thesis I refer to education in Waldorf schools.I describe the objectives and specifics of teaching.Especially, how much is the running of the Waldorf schools affected by parents.In my research I point to issues of everyday work in the waldorf school and how is it perceived by children and teachers. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18448
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
waldorfské školy
|
cs |
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
Waldorf schools
|
en |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account