Hodnocení ve školní edukaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení ve školní edukaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Suchoňová, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-09T11:49:52Z
dc.date.available 2012-03-09T11:49:52Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15679
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám problematikou hodnocení žáků na druhém stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V části teoretické se věnuji shromáždění poznatků z odborné literatury, která je na tento problém zaměřena a vysvětluji základní pojmy. Obsahem praktické části je samotné výzkumné šetření, které bylo realizováno v rámci základní školy prostřednictvím dotazníkového šetření mezi žáky a rodiči a pomocí rozhovorů s pedagogy na druhém stupni ZŠ. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 2540364 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Školní hodnocení cs
dc.subject forma cs
dc.subject funkce cs
dc.subject kritéria cs
dc.subject hodnotící jazyk cs
dc.subject objektivita cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject slovní hodnocení cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject School reviews en
dc.subject form en
dc.subject function en
dc.subject criteria en
dc.subject language assessment en
dc.subject objectivity en
dc.subject self en
dc.subject classification en
dc.subject verbal rating en
dc.subject teacher en
dc.subject student en
dc.subject parents en
dc.title Hodnocení ve školní edukaci cs
dc.title.alternative Evaluation of school education. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prusáková, Viera
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated In my thesis deals with problems of assessment of pupils in second stage of schools. My thesis is dividend into two parts, theoretic and practical. In the theoretic part I deal with data assembly from the proffesional literature, which deals with this topic. Practical part contains results of investigation which took place in primary schools by me-ans of quesionnaire suevey among students and their parents and through interviews with teachers. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19279
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
suchoňová_2011_dp.pdf 2.422Mb PDF View/Open
suchoňová_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
suchoňová_2011_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account