Hodnocení ve školní edukaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Suchoňová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T11:49:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T11:49:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15679
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou hodnocení žáků na druhém stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V části teoretické se věnuji shromáždění poznatků z odborné literatury, která je na tento problém zaměřena a vysvětluji základní pojmy. Obsahem praktické části je samotné výzkumné šetření, které bylo realizováno v rámci základní školy prostřednictvím dotazníkového šetření mezi žáky a rodiči a pomocí rozhovorů s pedagogy na druhém stupni ZŠ. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
2540364 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Školní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
funkce
|
cs |
dc.subject |
kritéria
|
cs |
dc.subject |
hodnotící jazyk
|
cs |
dc.subject |
objektivita
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
School reviews
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
function
|
en |
dc.subject |
criteria
|
en |
dc.subject |
language assessment
|
en |
dc.subject |
objectivity
|
en |
dc.subject |
self
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
verbal rating
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.title |
Hodnocení ve školní edukaci |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of school education. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prusáková, Viera |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis deals with problems of assessment of pupils in second stage of schools. My thesis is dividend into two parts, theoretic and practical. In the theoretic part I deal with data assembly from the proffesional literature, which deals with this topic. Practical part contains results of investigation which took place in primary schools by me-ans of quesionnaire suevey among students and their parents and through interviews with teachers. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19279
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account