Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Dvořáková, Jitka
dc.date.accessioned 2012-03-09T11:46:27Z
dc.date.available 2012-03-09T11:46:27Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15673
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School, která je organizována Ekonomickou fakultou Univerzity v Lublani. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na problematiku marketingové komunikace obecně. Dále přibližuje marketingovou komunikaci ve školství, interaktivní marketing na internetu, charakteristiky mezinárodní marketingové komunikace a také vybrané programy mezinárodních studentských mobilit. Praktická část práce obsahuje seznámení s letní školou Ljubljana Summer School a analýzy vyhodnocující její současnou marketingovou komunikaci. Na základě těchto analýz je navržen projekt marketingové komunikace pro příští akademický rok, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 104 s., 12 s. příloh cs
dc.format.extent 3414019 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject interaktivní marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject mezinárodní letní škola cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject interactive marketing en
dc.subject social media en
dc.subject international marketing en
dc.subject international summer school en
dc.title Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School cs
dc.title.alternative Project of Marketing Communications of the International Ljubljana Summer School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the marketing communications of the international Ljubljana Summer School, which is organised by Faculty of Economics, University of Ljubljana. The theoretical part of the thesis is first focused on marketing communications in general and then on marketing communications in education, interactive marketing on internet, characteristics of international marketing communications and few programmes of international student mobilities. The practical part of the thesis includes the introduction of the Ljubljana Summer School and analysis of its current marketing communications. Based on these analyses the project of marketing communications for the next academic year is suggested. At the end the project is analysed in the time, costs and risks analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21061
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2011_dp.pdf 3.255Mb PDF View/Open
dvořáková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2011_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account