Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T11:46:27Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T11:46:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15673
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School, která je organizována Ekonomickou fakultou Univerzity v Lublani. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na problematiku marketingové komunikace obecně. Dále přibližuje marketingovou komunikaci ve školství, interaktivní marketing na internetu, charakteristiky mezinárodní marketingové komunikace a také vybrané programy mezinárodních studentských mobilit. Praktická část práce obsahuje seznámení s letní školou Ljubljana Summer School a analýzy vyhodnocující její současnou marketingovou komunikaci. Na základě těchto analýz je navržen projekt marketingové komunikace pro příští akademický rok, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
104 s., 12 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3414019 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
interaktivní marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní letní škola
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
interactive marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
international marketing
|
en |
dc.subject |
international summer school
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communications of the International Ljubljana Summer School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the marketing communications of the international Ljubljana Summer School, which is organised by Faculty of Economics, University of Ljubljana. The theoretical part of the thesis is first focused on marketing communications in general and then on marketing communications in education, interactive marketing on internet, characteristics of international marketing communications and few programmes of international student mobilities. The practical part of the thesis includes the introduction of the Ljubljana Summer School and analysis of its current marketing communications. Based on these analyses the project of marketing communications for the next academic year is suggested. At the end the project is analysed in the time, costs and risks analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21061
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account