Problematika šikany učitelů základních škol ze strany žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika šikany učitelů základních škol ze strany žáků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Frýbortová, Andrea Marie
dc.date.accessioned 2012-03-09T11:35:02Z
dc.date.available 2012-03-09T11:35:02Z
dc.date.issued 2011-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15664
dc.description.abstract Cílem této práce je zmapovat situaci v problematice šikany učitelů ze strany žáků základ-ních škol. Teoretická část práce je ve své první části zaměřena na objasnění problému agre-sivity, agrese a šikany obecně, ve druhé části je zaměřena na šikanu ve školním prostředí s důrazem na její specifickou formu v podobě šikany učitelů ze strany žáků. Praktická část práce mapuje prostřednictvím výzkumného šetření uskutečněného pomocí anonymní dotazníkové metody výskyt šikany učitelů na 2. stupni základních škol. V závěru práce je proveden rozbor výzkumu se zaměřením na zodpovězení základních výzkumných otázek. cs
dc.format 78 cs
dc.format.extent 2393602 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agresivita cs
dc.subject agrese cs
dc.subject šikana cs
dc.subject oběť cs
dc.subject agresor cs
dc.subject autorita učitele cs
dc.subject problematické chování žáků cs
dc.subject šikana učitele cs
dc.subject aggression en
dc.subject bullying en
dc.subject victim en
dc.subject aggressor en
dc.subject authority of teachers en
dc.subject problematic behaviour of students en
dc.subject bullying teachers en
dc.title Problematika šikany učitelů základních škol ze strany žáků cs
dc.title.alternative The issue of bullying primary school teachers by students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kitliňská, Jana
dc.date.accepted 2011-06-24
dc.description.abstract-translated The aim of this work is the situation in the issue of bullying of teachers by pupils in prima-ry schools. The theoretical section is in its first part focused on clarifying the problem of aggression and bullying in general, in the second part it is focused on bullying in the school environment with emphasis on its specific form in the form of bullying of teachers by pu-pils. The practical part describes the research carried out by using an anonymous questionnaire method used to learn about bullying of teachers in upper primary schools. The conclusion is an analysis of research aimed at answering basic research questions. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18953
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade A
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject šikana učitelů cs
local.subject secondary school en
local.subject bullying of teachers en


Files in this item

Files Size Format View
frýbortová_2011_bp.pdf 2.282Mb PDF View/Open
frýbortová_2011_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
frýbortová_2011_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account