dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Gregořica, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T19:16:22Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1564
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na naprosto klíčový prvek úspěchu každé firmy, a tím je konkuren-ceschopnost, postavená a budovaná na základě jasných a efektivních marketingových prin-cipech, konkrétně pak úspěšném budování silné značky jako zásadním faktoru zvyšování konkurenceschopnosti zejména na B2C trzích. V teoretické části se čtenář může seznámit s aktuálními nejpalčivějšími problémy současného podnikání a přístupy jak s nimi bojovat. Tato část je věnována strategickému marketingu a zejména pak tzv. brand buildingu jeho metodám a také nejnovějším přístupům. Část praktická se zabývá analýzou působením firmy LANEX a.s. na trhu horolezeckých lan, přičemž analyzuje zásadní kroky, které firma učini-la s cílem zlepšit postavení a image značky na tomto trhu. Konečně v projektové části se věnuji hodnocení všech zásadních přijatých opatření a doporučením k dalšímu postupu zvy-šování globální konkurenceschopnosti firmy. |
cs |
dc.format |
106 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4316152 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
hodnota
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
re-positioning
|
cs |
dc.subject |
re-branding
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
re-positioning
|
en |
dc.subject |
re-branding
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan |
cs |
dc.title.alternative |
Increase Of Competitiveness Of The Company LANEX In The Climbing Ropes Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis revolves around the quintessential ingredient of any success-oriented company in the B2C sector: the company's competitiveness, built upon clear, well-founded, and effective marketing principles and brand building in particular. The theoretical part of this work aims at guiding the reader through some of the most pressing challenges compa-nies are trying to deal with these days. It also contains some guidance how to tackle these challenges and deliver better results in the long term by using strategic marketing and brand building techniques. The practical part delivers a close look at the company LANEX a.s., analyzing its brand performance in the climbing ropes market, and some of the crucial steps the brand has undertaken in the last years to amend its own image. Finally, in the last part of this work, the author is presenting his project, in which he is appraising the prior amend-ments, and devising a plan of next steps the company should consider in order to stay afloat. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
426
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|