dc.contributor.advisor |
Mišurec, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Hlavinková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:54:03Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:54:03Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15599
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnotit kvalitu obsahu Týdeníku Kroměřížska tak, jak ji vnímají čtenáři a následně navrhnout doporučení ke zvýšení prodeje. Noviny jsou jediným regionálním týdeníkem v celém bývalém okrese Kroměříž. V teoretické části je popsáno provedení kvalitativního výzkumu i jeho výhody a nevýhody. Druhá část se zabývá podstatou médií a jejich vlivu na společnost. V praktické části jsou uvedeny informace o historii, cílech a pravidlech zpracování periodika, aby mohly být následně navrhnuty změny, které povedou ke zvýšení prodeje. Předmětem práce je také analýza stávajícího obsahu z pohledu čtenářů podle věku a vzdělání a v závěru jsou popsány i návrhy na zkvalitnění obsahu. |
cs |
dc.format |
70 s. (84 416 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1757859 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový informační systém
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
marketing information system
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.title |
Analýza kvality obsahu Týdeníku Kroměřížska z pohledu čtenářů a doporučení ke zvýšení prodeje |
cs |
dc.title.alternative |
Content Quality Analysis for the Newspaper T.K. from the Reader's Point of View, and Suggestions for Increased Sales. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this paper is to evaluate the quality of content of TK Weekly as perceived by readers, and then propose recommendations to increase sales. The newspaper is the only regional weekly in the former District of Kroměříž. The theoretical part describes the implementation of qualitative research as well as its advantages and disadvantages. The second part deals with the nature of media and their impact on society. The practical part provides information on the history, objectives and rules of processing the newspaper, in order to subsequently propose amendments, which will lead to increased sales. The subject of the paper is also an analysis of the existing content from the perspective of readers by age and education, and the conclusion describes suggestions for improving content. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17894
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|