dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Mikulášek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:45:04Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:45:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15586
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je nalézt klíčové funkce prvků marketingové komunikace a na základě teoretických poznatků a získaných informací z analytického šetření zpracovat promyšlenou komunikační kampaň tomuto zařízení přesně podle preferencí potenciálních zákazníků včetně návrhu komunikační strategie podniku. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena především na marketing, marketingový mix služeb, firemní identitu a teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části. V analy-tické části se budu zabývat charakteristikou připravovaného podniku a konkurenčního pro-středí města Olomouce, provedením marketingového výzkumu a prezentací obdržených výsledků. V praktické části se budeme věnovat návrhu integrované komunikační strategie a sestavení plánu realizace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, jejich detail-nímu popisu a předpokládaným nákladům každého z nástrojů. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
4303027 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
7P
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní značka
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
service marketing mix
|
en |
dc.subject |
7P
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate brand
|
en |
dc.title |
Marketing ve službách - zpracování komunikační kampaně pro vinný sklípek |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing in Services - An Promotional Campaign for a Wine Cellar |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my thesis is to find key features of marketing communications elements based on theoretical knowledge and information obtained from the analytical survey, ela-borate sophisticated communications campaign according right to the preferences of poten-tial customers, including a suggestion of communications strategy. My thesis is divided into three parts. The theoretical part is mainly focused on marketing, service marketing mix, corporate identity and definition of single theoretical analysis used in the analytical part. In the analytical part I will be dealing with characteristic of forthcoming business and competitive environment of the city of Olomouc, with performing a marketing research and presenting obtained results . The practical part is focused focused on integrated communication strategy proposal and creating a plan of implementation of marketing communications tools, their detailed description and estimated cost of each tool. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18409
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|