dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Toralová, Ester
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:39:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:39:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15576
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout taková strategická řešení, která v konečném dů-sledku upevní pozici závodu na trhu, se zajištěním jeho dalšího rozvoje a celkové stability. Práce je rozdělena na 3 části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracován literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti podniku, strategického plánování, strategie, konkurenční výhody, strategického a projektového ma-nagementu. Analytická část charakterizuje současné postavení závodu na trhu, kde na zá-kladě provedeného dotazníkového šetření, jsou stanoveny projektové cíle, se zaměřením na zefektivnění vnitropodnikových činností závodu a zrychlení informačního toku, jež v ko-nečném důsledku povedou k maximální spokojenosti zákazníka a posílí pozici závodu na trhu. Realizace těchto činností je specifikována v projektové části. |
cs |
dc.format |
111 s. |
cs |
dc.format.extent |
4979702 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
hodnotový řetězec
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
strategic analyse
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
value chain
|
en |
dc.title |
Projekt stanovení konkureční strategie firmy Zálesí a.s., závod Plasty |
cs |
dc.title.alternative |
Project determining the competitive strategy of Zálesí a.s. company, plant Plasty |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pecka, Michal |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to suggest strategic solutions, that will strengthen the plant position on the market in the final result and ensure further development of plant and complete sta-bility. The thesis is divided on three parts: theoretic, analytical and project. In theoretic part is processed literary survey focused on competitiveness, strategic planning, strategy, competitive advantage, strategic and project management. Analytical part analyses the current position of plant on the market, where on the basis made questionnaire investigation, the project aims are set. These aims are focused on effectiveness of in-house activities and acceleration information flow in plant, which will lead to maximum customer satisfaction and strengthen the plant position on the market in the final period. Implementa-tion these activities is described in project part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21978
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|