dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Štalmachová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:37:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:37:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15571
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda má široká veřejnost Zlínského kraje dostatečné povědomí o existenci Intervenčního centra ve Zlíně. Další cíl spočíval ve zjištění, zda je komunikační strategie Intervenčního centra dostačující, či nikoliv.Teoretická část diplomové práce se opírá o literaturu z oblasti sociálního marketingu, sociálních marketingových kampaní a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z literárních pramenů, vztahujících se k problematice domácího násilí.Praktická část diplomové práce se vztahuje jednak k činnosti Intervenčního centra ve Zlíně, dále pak k jeho současné komunikační strategii. Součástí praktické části práce je dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi širokou veřejností Zlínského kraje. Na základě vyhodnocení tohoto dotazníkového šetření byla navržena účelná kampaň, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o činnosti a aktivitách Intervenčního centra ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
98 s. |
cs |
dc.format.extent |
7636411 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí násilí
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
Intervenční centrum
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
široká veřejnost
|
cs |
dc.subject |
domestic violence
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
Intervention centre
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
social market-ing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
general public
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Intervention Centre for People at Risk from Domestic Violence in Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis was to determine whether the general public of the Zlin region has sufficient awareness of the Intervention Centre in Zlín. Another objective was to determine whether the communication strategy of the intervention centre is sufficient or not. The theoretical part of my thesis is based on the literature from the field of social market-ing, social marketing campaigns and social advertising. Furthermore, the thesis is based on the literature pertaining to the issue of domestic violence. The practical part covers both the activities of the Intervention Centre in Zlín and also its current communication strategy. Part of the practical part of the thesis is a questionnaire survey, which was conducted among the general public of the Zlín Region. Based on the evaluation of the survey was designed effective campaign aimed at raising awareness of the work and activities of the Intervention Centre in Zlín. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
18500
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|