Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Štalmachová, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:37:40Z
dc.date.available 2012-03-09T10:37:40Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15571
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda má široká veřejnost Zlínského kraje dostatečné povědomí o existenci Intervenčního centra ve Zlíně. Další cíl spočíval ve zjištění, zda je komunikační strategie Intervenčního centra dostačující, či nikoliv.Teoretická část diplomové práce se opírá o literaturu z oblasti sociálního marketingu, sociálních marketingových kampaní a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z literárních pramenů, vztahujících se k problematice domácího násilí.Praktická část diplomové práce se vztahuje jednak k činnosti Intervenčního centra ve Zlíně, dále pak k jeho současné komunikační strategii. Součástí praktické části práce je dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi širokou veřejností Zlínského kraje. Na základě vyhodnocení tohoto dotazníkového šetření byla navržena účelná kampaň, jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o činnosti a aktivitách Intervenčního centra ve Zlíně. cs
dc.format 98 s. cs
dc.format.extent 7636411 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject domácí násilí cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Intervenční centrum cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject široká veřejnost cs
dc.subject domestic violence en
dc.subject communication strategy en
dc.subject Intervention centre en
dc.subject campaign en
dc.subject social market-ing en
dc.subject social advertising en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject general public en
dc.title Komunikační strategie Intervenčního centra pro osoby ohrožené domácím násilím ve Zlíně cs
dc.title.alternative Communication Strategy of Intervention Centre for People at Risk from Domestic Violence in Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of my thesis was to determine whether the general public of the Zlin region has sufficient awareness of the Intervention Centre in Zlín. Another objective was to determine whether the communication strategy of the intervention centre is sufficient or not. The theoretical part of my thesis is based on the literature from the field of social market-ing, social marketing campaigns and social advertising. Furthermore, the thesis is based on the literature pertaining to the issue of domestic violence. The practical part covers both the activities of the Intervention Centre in Zlín and also its current communication strategy. Part of the practical part of the thesis is a questionnaire survey, which was conducted among the general public of the Zlín Region. Based on the evaluation of the survey was designed effective campaign aimed at raising awareness of the work and activities of the Intervention Centre in Zlín. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 18500
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
štalmachová_2011_dp.pdf 7.282Mb PDF View/Open
štalmachová_2011_vp.doc 98.5Kb Microsoft Word View/Open
štalmachová_2011_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account