Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Marešová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:25:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:25:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15560
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na interní krizové komunikace ve firmě. Cílem práce je popsat aspekty chybně vedené krizové komunikace a na základě vysledovaných fakt popsat její dopady na zaměstnance a vytyčit doporučení. Teoretická část obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci s ohledem na vnitrofiremní, rozebírá důvody, proč komunikovat v období krize a zabývá se otázkou, jak vést krizovou komunikaci. V této sekci pak rozpracovává komunikační kanály, práci krizového managementu a nastiňuje důležitost komunikačního plánu. Hlavní, praktická část, teoretické poznatky aplikuje do praktického pohledu a analyzuje na základě výzkumného šetření chybně vedenou krizovou komunikaci pohledem zaměstnanců firmy. |
cs |
dc.format |
47 s. (62 355 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
774993 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
dopady
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
impacts
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.title |
Aspekty krizové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci |
cs |
dc.title.alternative |
Aspects of Crisis Communication and their Perception by Employees |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the internal crisis communication in the company. The aim is to describe aspects of the erroneously led crisis communications and on the basis of the facts observed to describe its impact on employees and to set recommendations. The theoretical section contains basic information about the crisis communication with respect to internal company communication. It analyzes the reasons why the communication is essential during the crisis and addresses the question of how to manage crisis communications. This section also elaborates the channels of communication, crisis management work and outlines the importance of the communication plan. The main practical part applies the theoretical knowledge to the practical point of view and analyzes the erroneously led crisis communication from the employees' point of view - based on the research. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18703
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account