Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Habich, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:24:40Z
dc.date.available 2012-03-09T10:24:40Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15558
dc.description.abstract Práce je analýzou současného stavu sociálních médií, přičemž je kladen důraz na existenci, budování a využití virtuálních komunit, a to nejen pro marketingové účely. Teoretická část vysvětluje některé pojmy, věnuje se změnám které ve vývoji elektro-nických médií proběhly a rovněž uživatelskému chování. Cílem praktické části je odpovědět na hypotézy a ukázat, jak lze využít vývoj elektro-nických médií a uživatelského chování pro potřeby marketingu. cs
dc.format 65 s. (62 476 znaků) cs
dc.format.extent 3836680 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject elektronická média cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunity cs
dc.subject internet cs
dc.subject uživatelské chování cs
dc.subject tvorba obsahu cs
dc.subject obsah tvořený uživateli content marketing cs
dc.subject Social networks en
dc.subject social media en
dc.subject electronic media en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communities en
dc.subject internet en
dc.subject user behaviour en
dc.subject content creation en
dc.subject user generated content en
dc.subject content marketing en
dc.title Sociální sítě - Formování virtuálních komunit a jejich využití nejen pro marketingové účely cs
dc.title.alternative Social Networks - Formation of Virtual Communities and their Use not only for Marketing Purposes en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This work is analysis of current state of social media with accent on presence and building virtual communities for not only marketing purposes. Theoretical part explains some terms and changes which happend in the evolution of social media and also the change of user behavior. The goal of theoretical part is answer the hypotheses and show how to take advantage of electronic media evolution and user behavior for marketing purposes. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18747
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
habich_2011_bp.pdf 3.658Mb PDF View/Open
habich_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
habich_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account