Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T10:22:49Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T10:22:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15554
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou názorů prodejců a nákupním chováním cílových zákazníků koupelnového vybavení. Teoretická část obsahuje popis nákupního chování. Další pozornost je věnována zákazníkům a způsobům dotazování. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku. Dotazník vypovídá o tom, jaké je nákupní chování konečných spotřebitelů koupelnového vybavení. Druhá část je zaměřena na mystery shopping. Jde o snahu zjistit jak prodejci vnímají společnost Hopa CZ, s.r.o. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení vedoucí k maximalizaci prodeje. |
cs |
dc.format |
71 s. |
cs |
dc.format.extent |
1731056 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
prodejci
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
proces rozhodování
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
sellers
|
en |
dc.subject |
purchasing behaviour
|
en |
dc.subject |
decision-making process
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Analýza prodejců a nákupní chování zákazníků pro HOPA CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of sellers and purchasing behavior of customers for HOPA CZ, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis analysis opinion of sellers and purchasing behavior of target customers of bathroom equipment. The theoretical part contains a description of customer behavior. More attention is paid to customers and methods of questioning. The practical part includes the evaluation of questionnaire. The questionnaire reflects what the purchasing behavior of final consumers of bathroom equipment. The second part focuses on mystery shopping. This is an effort to determine how sellers perceive HOPA CZ, s.r.o. The conclusion includes suggestions and recommendation leading to sell higher range. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20990
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account