dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Valešová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:39:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:39:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15504
|
|
dc.description.abstract |
Valešová, Markéta. Osobnostní a sociální kompetence sociálního pedagoga. Bakalářská práce. Brno: UTB, 2010. Cílem bakalářské práce je poskytnutí informací o osobnosti sociálního pedagoga, jeho osobnostních a sociálních kompetencích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o historii a vývoji sociální pedagogiky a osobnosti sociálního pedagoga. Praktická část je zaměřena na projekty, které se k dané problematice vztahují. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
485205 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
vývoj sociální pedagogiky
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
kompetence sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
uplatnění sociálního pedagoga
|
cs |
dc.subject |
Social education
|
en |
dc.subject |
development of social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
social skills teacher
|
en |
dc.subject |
social pedagogue application
|
en |
dc.title |
Osobnostní a sociální kompetence sociálního pedagoga |
cs |
dc.title.alternative |
Personal and social skills teacher |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Valešová, Markéta. Personal and social skills teacher. Bachelor thesis. Brno: UTB,2010 The aim of this work is to provide information on the personalities of the social educator, his personal and social skills. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part discusses the history and development of social education and personal social educator. The practical part is focused on projects that relate to the issue. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015899
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|