dc.contributor.advisor |
Štefánek, Radoslav
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:23:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:23:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15474
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o. Cílem této práce je zvýšení povědomí o firmě, získání nových zákazníků na spotřebitelském trhu a pokrok ve spokojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je všeobecně charakterizována problematika marketingové komunikace a jejích nástrojů. Také je v této části popsán teoretický základ marketingového výzkumu a nástroje používaných analýz. Praktická část je zaměřena na stručnou charakteristiku spo-lečnosti, její současný vývoj a aktuální marketingová komunikace. Je zde provedena SWOT analýza a průzkum pomocí dotazníkového šetření. V projektové části jsou doporučeny jednotlivé prostředky marketingové komunikace na zvýšení prodeje, spokojenosti stávajících zákazníků a utvrzování dodavatelsko-odběratelských vztahů. V závěru je pro-jekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
1888382 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ELPREMO, spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project for Improvement of Marketing Communications in ELPREMO, spol. s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2011-09-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the project for improvement of marketing communication in company ELPREMO, spol. s.r.o. The aim of this work is improvement of knowledge about this company, getting new customers in the consumer market and progress in the satisfaction of existing customers. In the theoretical part is global characteristic of problems of marketing communication and its tools. In this part is written theoretical base of marketing research and used instruments of analysis. The practical part focuses on brief characteristic of company, its current development and actual marketing communication. Here is done SWOT analysis and research by questionnaire. Various means of marketing communication are recommended in part of project to increase of sales, satisfaction of existing customers and confirmation of the supplier-customer relations. At the end, the project is focused on cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21880
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|