Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Nieslanik, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T09:19:02Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T09:19:02Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/15466
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace studentské univerzitní televize Neon TV v rámci Univerzity Tomáše Bati. Hlavním obsahem je shrnutí teorie komunikace médií jako celku a její aplikace v praxi za přihlédnutí ke studentským podmínkám a mož-nostem. V praktické části je důkladně analyzována současná situace Neon TV. Tuto pasáž zakonču-je výzkum efektivity propagačních ploch na budovách UTB. Všechny získané poznatky jsou v závěru shrnuty a aplikovány do návrhu další komunikační strategie univerzitní tele-vize Neon TV. |
cs |
dc.format |
56 s. |
cs |
dc.format.extent |
837880 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neon TV
|
cs |
dc.subject |
internetová televize
|
cs |
dc.subject |
self-promotion médií
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
zábava
|
cs |
dc.subject |
televi-ze
|
cs |
dc.subject |
UTB
|
cs |
dc.subject |
FMK
|
cs |
dc.subject |
Neon TV
|
en |
dc.subject |
online television
|
en |
dc.subject |
media self-promotion
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
coverage
|
en |
dc.subject |
fun
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
TBU
|
en |
dc.subject |
FMK
|
en |
dc.title |
Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
Strategic Development of Neon TV in Terms of Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Theisis deals with communication of students university television Neon TV at the Tomas Bata University. The main content is a summary of the theory of communi-cation media as a whole and its application in practice, taking into account the conditions and student possibilities. The practical part is thoroughly analyzed the current situation Neon TV. This passage concludes with research on the effectiveness of advertising space on buildings TBU. All lessons learned are summarized in the conclusion, and applied to suggest other communi-cation strategies Neon TV Television University. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18764
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account