Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Nieslanik, Marek
dc.date.accessioned 2012-03-09T09:19:02Z
dc.date.available 2012-03-09T09:19:02Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15466
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace studentské univerzitní televize Neon TV v rámci Univerzity Tomáše Bati. Hlavním obsahem je shrnutí teorie komunikace médií jako celku a její aplikace v praxi za přihlédnutí ke studentským podmínkám a mož-nostem. V praktické části je důkladně analyzována současná situace Neon TV. Tuto pasáž zakonču-je výzkum efektivity propagačních ploch na budovách UTB. Všechny získané poznatky jsou v závěru shrnuty a aplikovány do návrhu další komunikační strategie univerzitní tele-vize Neon TV. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 837880 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neon TV cs
dc.subject internetová televize cs
dc.subject self-promotion médií cs
dc.subject média cs
dc.subject zpravodajství cs
dc.subject zábava cs
dc.subject televi-ze cs
dc.subject UTB cs
dc.subject FMK cs
dc.subject Neon TV en
dc.subject online television en
dc.subject media self-promotion en
dc.subject media en
dc.subject coverage en
dc.subject fun en
dc.subject television en
dc.subject TBU en
dc.subject FMK en
dc.title Strategický rozvoj Neon TV z hlediska marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Strategic Development of Neon TV in Terms of Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated This Bachelor Theisis deals with communication of students university television Neon TV at the Tomas Bata University. The main content is a summary of the theory of communi-cation media as a whole and its application in practice, taking into account the conditions and student possibilities. The practical part is thoroughly analyzed the current situation Neon TV. This passage concludes with research on the effectiveness of advertising space on buildings TBU. All lessons learned are summarized in the conclusion, and applied to suggest other communi-cation strategies Neon TV Television University. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18764
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
nieslanik_2011_bp.pdf 818.2Kb PDF View/Open
nieslanik_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
nieslanik_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account